Thursday, September 14, 2006

bestrafe mich

...بوی بارون و علف...
.

21 comments:

Anonymous said...

این یعنی امروز خوش می گذره؟

Anonymous said...

آفریننده ای بدین گونه و بوی بارون و علف .?!

Anonymous said...

در امتداد يك روزن كفتري خوابش برده است و چه مفت ميفروشد خماريش را به آفتاب
پتكي ديگر بار
آشتي يا سرما
مرگ

Anonymous said...

طرح بينظيره

Anonymous said...

manam mikham :)

Anonymous said...

نفهمیدم

Anonymous said...

همیشه به این فکر میکنم که اگر ابراهیم اسماعیل رو سر میبرید چی میشد.بعدش شاید خدا رو انکار میکرد یا دیوونه میشد و اصلا همه چیز یه جور دیگه پیش میرفت . باید عمو مارتی رو ترغیب کنیم بعد از مسیح یه حالی هم به ابراهیم بده
بوی بارون و علف ...این رضایی همه رو با این داستانش هوایی کرده ها...

Anonymous said...

شاین عزیز من شما رو لینک کردم. با اجازه. این مریم اینجا چه میکنه؟ میدونی جایی که ما زندگی میکنیم تقریبا 5 ماه میشه که بارون نیومده. دارم دعا میکنم این یه هفته هم بارون نیاد. تا از این شهر فرار کنم.
این عکسهای وبلاگت خیلی میگیره ها.

Anonymous said...

in naghashi male khodetone kheili chiza ro to khodesh dare...

Anonymous said...

akhe naghashie jalebie vase hamin goftam ...

Anonymous said...

من همیشه همه جا هستم.اوهوم
تازه شم رضایی خان من اول شاینی رو پیدا کردم.مال خودمه.
نیشمم بازه الان

Anonymous said...

چه طوری میشه به شما ایمیل زد؟
هستم fckdupmn@yahoo.com من

Iranian idiot said...

Punishing you? Have You sinned My dear? Somewhere which was smelling like rain and grass? feel free to confess! I'll be Your Abbe...

Anonymous said...

دلم به حال آدم زيريه سوخت :(

Anonymous said...

بارون و هیچوقت دوست نداشتم به دليل آلرژی!! ولی با علف خوب هستم

Anonymous said...

با بارون بدليل آلرژی هيشوخت نبودم ولی با علف خوب هستم

koooootah said...

سلام.خيلي خوبه كه فكر ميكني آدمها اينقدر باهوشن كه بتونن از بوي بارون و علف سر در بيارن...واين حس تو به من حس آدم نبودن داد

Anonymous said...

Hey Hi!
Sorry I cannot see teh pix, simz it has got filtered or somethin... well thanx for the email, and so soory for reply way late!

Yeah! That was just a co-incident! and you know what? the name "Shine" it's sort of has something to do with my game design company: www.SHINYBoys.de !! lol! What do you think?

And do you really know the meaning of "SHINING"?( except sparkling!)

See you around,
Reza!
www.ToCrossTheStyx.com

Anonymous said...

شاینی جون بهت خوش بگذره.کاش دریاش توفانی باشه.وای میمیرم واسه دریای توفانی.

Anonymous said...

" بوي كاغذ رنگي "

Anonymous said...

اوهوم...استشمامش خوبه...