Sunday, January 15, 2006

Him

کی از گرگ بد گنده می ترسه
.

11 comments:

Anonymous said...

ترس همون چيزيه كه بزرگمون ميكنه...خردمون ميكنه....لهمون ميكنه....من ميخوام به گرگه بگم قبل از اينكه اين كارارو بكني اول منو بشناس بعد اگه حال نكردي.....

Gipsy said...

والا فکر نکنم همشون ترسناک باشن ولی ترسناکشونو می زاریم پشت قلعه.آخه می دونی که من اون خوکی ام که یه قلعه ساخته که گرگ نیاد ;)

Anonymous said...

ولی این قلعت باعث میشه که شانس ورود گرگای خوب رو هم از دست بدی!

Anonymous said...

ای بابا ...اینجوری که روزی ده بار باید بترسیم//...میخوام بره :)

Anonymous said...

كسي نمي‌خواد شكم اين گرگه رو پر از سنگ كنه و بندازه ته چاه؟

Anonymous said...

كي از گرگ بد گنده ميترسه ! منم گرگ بد گنده!

roni said...

من...من...من

Anonymous said...

:) mane mane kale goonde ! ! !

Anonymous said...

واسا نوشتهء‌ پاييني رو با آهنگ جنون آميز خودش بخونم تا بهت بگم!

Anonymous said...

na man nemitarsam man az gorg khoshgel mitarsam

Anonymous said...

age tanha basham ...