Saturday, May 13, 2006

سرداب

تیک تیک تیک... قاطی خاکهایی که از تو کولر میاد بیرون فقط چند تا بیسکوییت مونده... تیک تیک تیک... روشنایی ها رو از دور می بینی... تیک تیک تیک... آفتاب بعد از بارون یا بارون بعد از آفتاب.... تیک تیک تیک... نه ! بهت گفته بودم دست نزن... تیک تیک تیک... حالا دیگه تند تر میشه... تیک تیک تیک تیک تیک... گاز بده لعنتی محکمتر... تیک تیک تیک... آخر خطه ، نگاش کن.... نه نه اون بیسکوییت مال فرداست... امروز نصف بسته شو خوردی... تیک تیک ، تیک تیک... نشونه بگیر وسطش.... تیک تیک تیک... کانال 16....کانال 16.... کاج ها.... تیک تیک تیک...کاج ها... تیک تیک ، تیک تیک ، تیک تیک... سه دو یک....

16 comments:

Iranian idiot said...

ببين من بعد از هر جمله با تيك تيك گفتن هات, تيك زدم!

Anonymous said...

حلقه هاي دود خفه ام نمي كند
من خفه شده ي لذتي لزج م
تيك تاك
خشتي از جنس همان مايع لزج

Anonymous said...

ey baba ... in axa chie ?! :D

Anonymous said...

akh dash yadam miraft : AKH!

Anonymous said...

Tik Tik Tik...

Anonymous said...

salam ziba bud va be gouneii digar.

برای گرامی داشت منزوی مطلبی زدم امیدوارام که بهم سر بزنید

Anonymous said...

یاد اهنگ متالیکا افتادم
خیلی با شعرت حال کردم لعنتی
ببین خوب شد درستش کردم

koooootah said...

یاد تب های سرد به خیر

Anonymous said...

سلام
مطالبت براي من كمي سنگين بود
با اينحال خوشحال شدم از آشنائيت

Maryam said...

بمب منفجر شد یا نه

Maryam said...

بمب منفجر شد یا نه ؟

Anonymous said...

سلام ....دلم برات تنگ شده بود ....

Anonymous said...

آخرش چند؟

Anonymous said...

بالاخره این تیک تیک چی بود
راستی قرار بود ما رو لینک کنیا

Anonymous said...

i'm nothing but myself!

Anonymous said...

این یکی خیلی دوستداشتنی بود.