Saturday, May 20, 2006

Urgent

یه چرخ گوشت لازم دارم با آدمهای توش

.

21 comments:

Anonymous said...

چقدر پول ميدي.... اگر قيمت مناسب بود من پايم

Iranian idiot said...

nakone mikhay Re-edit e clipe another brick in the wall ro bedy biroon?

Anonymous said...

صحنه جالبی میشه..

Maryam said...

من نمی خوام بمیرم

Anonymous said...

Manam yade another brick in the wall oftadam...

Anonymous said...

az haminja amadegi xodamo elam mikonam baraye inke yeki az adamye toosh basham...(are joone xodam)

Anonymous said...

boro to joorabet gozashtam bareshoon dar
faghat vaghti daran charkh mishan manam mikham bebinam

Anonymous said...

فكر كنم شهر تهران نمونه كاملي باشه .

koooootah said...

هرچی میخوام رو خودم پیدامی کنم.از آگهی دادن به جایی نرسیدن هیچکدوم از افراد خانوادم

Anonymous said...

!یه زنگ به استالین بزن بگو من فرستادم‌ات

Anonymous said...

avalish az man dovosh az to

Iranian idiot said...

به نظر اينترنت شركت قاطي كرده... !!!!

Anonymous said...

نمی دونم با ان راه به جایی می بری یا نه
...
این روزا هیچ چیزی جواب نمیده

Anonymous said...

سلام اول عذر خواهي مي كنم كه نسبت به مطلبتون نظر نمي دم انشا ا.. تا آخر هفته و بعد می خوام شما رو به يك جشن تو دكه دعوت كنم.
پس وعده ديدار ما تو دكه هر چه زود تر بهتر.

Anonymous said...

با سلام و عرض ادب خدمت دوست خوبم...عزیز واقعاً شرمنده که اینقدر دیر اومدم...اصلاً از خجالت نمی دونم چی بگم...نمیتونم حرف دیگه ای بزنم...امیدوارم شما و ندا عزیز همیشه و در همه حال سالم و سلامت باشید.آرزوی کامیابی و سعادت براتون دارم.
خوش باشید و موفق...

Gipsy said...

ترو خدا يه پست ديگه بزار .اين پست ات شديدا بوي خون مي ده!
پ.ن:ياده او برنامه بعد از ظهر روزهاي جمعه افتادم."بچه ها مواظب باشيد"چقدر در مورد چرخ گوشت صحبت مي كرد

Anonymous said...

مممممممممممممم! به نظر من چکش بهتره

Anonymous said...

salam
man avalin bare ke web eto mibinam kheili vali bahash hal kardam
()kholase web et kheili jalebe man az in be ba hatman behet sar mizanam va inke link et ham kardam
rasti mikhastam nazaret ro darbareye ketab e THE DAVICI CODE ham bedoonam
har vaght up lkardi hatman khabaram konl

Anonymous said...

تولدت مبارك .......اين ندا واسه هيشكي آبرو نميزاره

Anonymous said...

میگن نزدیکه ... 15 روز دیگه

Anonymous said...

happy birthday shabnam jan