Monday, April 03, 2006

هشتاد و پنج

مثل دو به شکیِ کشیدن نخ دندون قبل یا بعد مسواک می مونه....در نهایت فرقی هم نمی کنه ، اول و آخر کاریه که باید بشه... ما هم چشمامونو می بندیم و می پریم توش... به امید اینکه شناگر خوبی باشیم!

پ.ن 1: تخته ها و پوکرها و حکم ها و بیلیاردها و پانتومیم ها و بسکتبال ها و بخور و بخواب ها و ولگردی ها و قدم زدنها و بزن و برقص ها و شب زنده داری ها هم تموم شد! حالا بماند که از جلوی دریاسر که رد شدی گریه کردی....

پ ن 2: دیشب خواب دیدم از دماغش خون میاد.... صبح که بیدار شدم خون دماغ شدم....

21 comments:

Iranian idiot said...

اولين كامنت هشتاد و پنجي ات مال من!

koooootah said...

سلام.( مثل دو به شکی...)منو یاد یه کلیپ از سیستم انداخت به اسم ایرلیایز.در مورد پی نوشت ها چیزی نمیتونم بگم .




ِ

Anonymous said...

...همه چی به اخر رسید مثل ارزوهایی که به دنیا نیومده فنا شدن مثل همه رویاها یی که سراب شد....اره عزیزم عید هم تموم شد و رفت کنار بقیه خنده های ظاهری

Anonymous said...

می دونم که دهنت سرویس میشه اما حالا که تصمیم گرفتی مطمئنم موفق می شه فقط شک نکن

Anonymous said...

با اين كه كار بس دشواري از ما خواسته بودييد ...ولي انجان شد (ctrl+f5)....ممنون

Anonymous said...

راستي اين ...پ.ن ....داره ديونم ميكنه .....هيشكي هم معرفيش نميكنه .....

Anonymous said...

گاهی اگه دلمونو بدیم به خدا یه جورایی می‌شه حتی کرال پشت رفت. اینجوری هم شنا می‌کنیم و هم راحت نفس می‌کشیم و هم قشنگی‌های دور و برمون رو می‌بینیم.

Anonymous said...

من هم نمي‌دونم چرا اين روزا خيلي خوشحالم. بدون اينكه اتفاق جديدي افتاده باشه. ولي حس مي‌كنم خيلي خوشم.
اول و آخر بايد بگذرونيم. چه خوش چه ناخوش.
سال خوبي داشته باشي.

Anonymous said...

salam :)

Anonymous said...

تو چقدر زندگي رو سخت مي گيري

Anonymous said...

حاضرم يه ماه حقوق ناچيزم رو بدم .....تا هر روز بياي و اينقدر قشنگ از من تعريف كني ....

Maryam said...

سلام

Maryam said...

سلام

koooootah said...

راستش قسمتی که خوابید و چشماش و بست به نظرم اومد وقتی خوندم ما هم چشمامونو میبندیم

Anonymous said...

با سلام و تبریک سال نو خدمت دوست عزیزم...امیدوارم که سالی توام باشادی و موفقیت در پیش رو داشته باشید...من هم از اینکه هاله و ندا جان از تینا رفتند خیلی ناراحت شدم...برای اینکه از نظر فیزیکی تیمتون به هم خورد و باعث ناراحتی شما شد...خیلی متاسفم...امیدوارم که در آینده ای نزدیک دوباره کنار هم جمع بشید...ممنون از اینکه پیشم میاید...خوش باشید و موفق عزیز دلم

Anonymous said...

ممنون ...حالا كجاشو ديدي ؟....

Anonymous said...

تو هیجان انگیزترین و باحالترین و توپ ترین آتیش پاره ای هستی که من تو عمرم دیدم عزیزم!مطمئنم بقیه سال هم بهت خوش میگذره

Anonymous said...

سلام دوست عزیز من غریبه ای بیش نیستم که راه منزل خویش را گم کرده و احتیاج به کمک داره و از اینکه با شما آشنا شدم سخت خوشحال و ناراحت هستم .

Anonymous said...

سلام پست جدیدی رو تو وبلاگم گذاشتم. خوشحال میشم که به دیدارم تو دکه بیاید
در ضمن لينكتون رو هم قرار دادم.

Anonymous said...

kash mishod naparim toosh...

Anonymous said...

لعنت به سر نوشت .................