Wednesday, March 15, 2006

ندا - هاله

ندا از اینجا رفت......... روزهای خوبی با هم داشتیم... روزهای خیلی شاد... شادتر از خیلی مواقع دیگه تو زندگیم... تو به همه جا روح می دی... رنگ می دی.... با اینکه همیشه می تونم ببینمت اما هر روز 8 ساعت کنار هم بودن شاید دیگه تکرار نشه.... می خوام بگم دلم برات تنگ می شه... برای شیطنت هات... برای صدای بچگونه ات... برای غش غش خنده هات... برای ناهار های اشتراکی... برای سیگار کشیدن های دو تایی.... برای اینکه بگی شبی پست گذاشتم بدو بخون.... حالا که نیستی چقدر اینجا سوت و کوره... ندا هیچوقت یادت نره که ما یه تیمیم !!! من، ندا، گلاره، امیرعلی، احمد، احسان، آرین... پ.ن: یه روزی یه جایی نوشتم: همه اونهایی که دوسشون دارم.... از پیشم می رن... تو اگه می خوای اینجا بمونی ، مواظب باش که دوستت نداشته باشم.... رونی....سارا.... و .....خاطره های تکرار نشدنی من..... پ.ن2:هـــــــــاله هم رفت..... خدایا چقدر تنها و غمگینم..... هاله به خاطر همه خوبیات ، مهربونیات ، همدردیات و .... ازت ممنونم..... یادته که مامان صدات می کردم؟..... کمتر از مامان هم نبودی برام.... یادته مریض می شدم و تو برام سوپ می پختی؟.... کلاس فرانسه رو یادت میاد؟...... ال کافه و گودو رو چی؟......دست پخت محشرت......چقدر مهربون بودی..... نمی دونم دیگه باید رو شونه های کی گریه کنم... جای اشکهام رو شونه های تو هنوز هست؟.....

27 comments:

Anonymous said...

ای مهربان‌تر از برگ دربوسه‌های باران

باآسمان چشمم بستی تو عهدوپيمان

هرگاه می‌نشينم در سايه نگاهت

انگار می‌کشد پر افسوس روز هجران

چشمان پر ز موجت در بحر دل اثر کرد

اينک طبيب چشمت دل می‌برد به درمان

ناباورانه امشب تفسير می‌کنم من

ديباچه حضورت در کنج قلب ويران

پيغام آشنايی بر نامه لبت بود

وقتی که لب گشودی دادی پيام پنهان

چشمت مثال گلبرگ شبنم حواله می‌کرد

از شوق چشمت آمد باران به چشمه ساران

سبزينه با نگاهم روييد با حضورت

ای مهربان‌تر از برگ در بوسه‌های باران
تقديم به شبنم مهربانم.....

Anonymous said...

خوش به حالت كه الان به خوبي داري ياد ميـ‌كني از دوستي كه از پيشت رفته. خوشحال باش كه با خاطره خوب از هم جدا شدين. اون روزي كه يه رابطه دوستي كه به نظر خود آدم خيلي كامل مياد كم كم از بين بره در حاليكه تو از اون دوستي براي خودت يه بت ساختي؛ همه چي برات مي‌شه مثل جهنم و تو مي‌موني و فكر روزايي كه با خيال خوشي گذرونده بودي. اينطوري فقط تو مي‌موني و فكرايي كه عذابت مي‌دن.

اينكه دوستها يه دفعه از هم جدا بشن خيلي بهتره تا يه رابطه صميمانه دوستي كم كم تبديل به يه دوستي معمولي بشه...مطمئن باش. انگار كه اصلا نيست... با اين حال خاطره‌هايي رو كه براي خودم ساختم هميشه نگه مي‌دارم و هنوز هم سعي مي‌كنم لااقل يه دوست معمولي خوب باشم...شكايتي نيست. هميشه اون طور نمي‌شه كه خودمون مي‌خوايم.

Never to return...

از اين همه اسم كه تونستي كنار هم بنويسيشون بايد احساس غرور كني. جدي مي‌گم. چون من نمي‌تونم اين كار رو بكنم...

شاد باش و خوش با ياد روزهات.

And I still wonder if you ever wonder the same
And I still wonder...

Anonymous said...

باید اعتراف کنم که اشکم در اومد اما مطمئن باش من یادم نمیره که ما یه تیمیم...
مطمئن باش دیگه سیگار بدون تو مزه نداره دوباره از بوش حالم بد میشه
مطمئن باش همیشه دوست دارم و مطمئن باش که نمی زارم بدون من یه لقمه آب خوش از گلوت پایین بره سریش که می دونی چیه!!!!
دوست دارم عزیزم

Anonymous said...

khob ...khoobish ine ke khodetoon mifahmin har koodoom az in kalamaeha yani chiiiiiiiiii...who cares???

Iranian idiot said...

لعنتي...
اين حس هاي نوستالژيكه كه پدر آدمو در مياره...
سان شاين يكي دو پست قبلي رو ببين... با تمام چيزهايي كه براش اتفاق افتاده بود...
Now she might be down on her knees...
راستي... دوستم نداشته باش!

Anonymous said...

متاسفم که دوستت رفته ...اما مسلما دوستی ها ادامه خواهند داشت ... غبطه خوردم برای دوستی به این قشنگی :)...امیدوارم که باز با هم باشین وکنار هم ....دوست عزیز همین طور ممنونم از لطفت :)

Anonymous said...

ندا كجا رفت ..؟..... ديگه با هم نيستيد؟....

Anonymous said...

ghorbOOnet beram jOOOJEEEEE !!
bia sareto beza roo shoonehaye khodam ta delet mikhad ar bezan :**
taze barat zang mizanam az farsi am ghaza biaran ;) akhe man balad nistam mese hale ghazahaye khoshmaze doros konam :)

Anonymous said...

میفهممت...خیلی خوب...خیلی زیاد...من که هنوز شونه ای پیدا نکردم..فقط براش مینویسم

Nilgoon said...

albate ke yadame dear.khoobi?khoshi?
sale khoobi ro barat arezoo mikonam.

Anonymous said...

Delam gereft ... cherash bemanad! ............ oonvara nemiyay! sayat sangin shode !

Anonymous said...

سلام.
سال نو مبارک.
خوشحال میشم به منم سری بزن.
موفق باشی.

Gipsy said...

ajab akasi boode ha ;)

Anonymous said...

سال نو مبارك. مسافرت خوش بگذره.

Cyrano De Bergerac said...

One of my favourite Urdu poets Mir Taqi Mir. See if you like it.


Ibtadaae ishq hai rota hai kya,
Aage aage dekhiye hota hai kya.

Qafile mein subah ke ek shor hai,
Yaani ghaafil ham chale sota hai kya.

Sabz hoti hi nahin yeh sar zamin,
Tukhm-e-khwahish dil mein tu bota hai kya.

Yeh nishaan-e-ishq hain jaate nahin,
Daagh chhaati ke abas dhota hai kya.

Ghairat-e-Yousaf hai yeh waqt-e-aziz,
Mir isko raigaan khota hai kya.

Anonymous said...

shine i jOOnam.. mikhastam eidO behet tabrik begam... YE alame eydet mObarakkkkkkkkkkkkkkkk jOOOJEE :*

koooootah said...

سلام.خواستم بنویسم فهمیدم هر چی بنویسم بی معنی میشه.پا گذاشتن تو حریم خصوصی انسانها سخته.فقط ارزو میکنم که...و جای ارزو رو خالی میگذارم تا خودت برای خودت ارزو کنی

Anonymous said...

سلام :) سال نو مبارک ...شاد باشی

H.E said...

Stay A Team.
Dont Let tinasys or Anything Else make you far from each other.
be jaye 8 saat dar rooz fekr konam beshe ye rooz dar mioon 2,3 saat vase ham vaght bezarid.harchand ke be man rabt nadareh.vali door shodan az doostan hamishe chizi boodeh ke mano azar midade.vase hamin ye joorayi bahatoon hamdardam.omidvaram khosh bashid va hamishe ye team bemoonid.Really I Pray 4 You

ehsan said...

احساساتت قابل تحسینه

هنر آدم موقعی معلوم میشه که با وجود فاصله ها بتونه دوستی ها رو حفظ کنه و تو این هنر رو داری

Anonymous said...

sale no mobarak
hame ke raftan ?
roni57 koja rafty ?

Shahrzad said...

hame ke raftan vali koja ? in jor moghe ha halate tahavo sar ta pamo migire !...!

koooootah said...

داشتم با حافظ قربونش برم راجع به تو صحبت میکردم یه نگاهی بهم انداخت گفت:جرس فریاد میدارد که بربندید محملها

Anonymous said...

عالي بود ....يادداشتت برا ندا رو ميگم ...به ديدارم بيا .....

Anonymous said...

را چيزي نمي نويسي............

Anonymous said...

silence

Anonymous said...

Thank you!
My homepage | Please visit