Saturday, March 04, 2006

Toxicity

مگنتلد......



پ.ن بی ربط: ما اینجاییم در منزل ایشون
.

15 comments:

Anonymous said...

اعتراف مي كنم هيچي نفهميدم

Anonymous said...

حالا فهميدم فوقالعاده بود
راز داوينچي.............
نباش اگه ارزشش و داشت بايد بهتر از اين رفتار مي كرد

Anonymous said...

vase ziri:
" hamishe mikhastam eteraf konam jayi ke darkoob nabashe & kalagh faravoone..."

Iranian idiot said...

تهنا تهنا؟؟
خوب قر ميديا!
يه نمه هد بنگ هم قاطيشه!

Iranian idiot said...

مي دوني؟ جالب اينجاس كه ميشيني پشت كامپيوتر دوست محترم كامنت مي گذاري
بعدش كيبوردو ميدي دست اون ميگي: بيا دوست جون تو هم بنويس!!!

راستي از اسم «نور علي» خوشت مياد؟

Iranian idiot said...

سلام! منظورم همون كامپيوتر خودت يا دوست ننن ححح!!! مون بود!
آخه آي پي تون يكي بود... گفتم... جريان نورعلي رو شخصا بهت مي گم!

Anonymous said...

have fun babe !!

Anonymous said...

ديشب خوابتو ديدم.
يک باغ بود و يک ميز بلند برای شام چيده بودند توش. هوا گرگ و ميش بود ومن و تو روپوش مقنغه راهنمايی تنمون بود. مامانت هم بود. مهمانی را او ترتيب داده بود. من خوشحال بودم که اومدم باغ شما....ديگر يادم نيست.
دلم برات تنگ شده. من اواسط فروردين می آم. تو هستی؟

Anonymous said...

هی پسر عجب دنسی :)خوش بگذره :)

Anonymous said...

من هم دوست داشتم عزیزم اما من 19 تهران نیستم...متاسفانه!واقعا متاسفم

Anonymous said...

من دوست دارم بيام. اگه شرايط جور بشه حتما ميام. من هم خوشحال مي‌شم (:

Anonymous said...

سلام من یه پست جدید گذاشتم خوشحالم می کنی اگه بیایی
تصوير گويايي بود كاش يه نفر هم اونو مي ديد

Anonymous said...

to miyay 19???

Anonymous said...

قرار جالبیه ..نوزدهم اسفند منظورمه اما متاسفانه نمی تونم شرکت کنم به دلیل اینکه ایران زندگی نمی کنم ...اما امیدوارم که موفق باشید

Anonymous said...

سلام ...لطفا آخرين شعرم رو بخون ......برام ياد داشت بذار ...ممنون