Thursday, December 29, 2005

خیالات

یادم میاد یه روزی یه ون داشتم... یه ون بزرگ که باهاش همه دنیا رو می گشتم... توش یه خونه کامل بود... یه تخت خواب و دو تا مبل... یه آشپزخونه کوچولو و یه حموم... همه جا می رفتم..... دنیا رو می گشتم و یه دنیا خوشبخت بودم...
حالا دیگه ندارمش... اونقدر ندارمش که خیال می کنم شاید اصلاً نداشتمش...

امشب جاده شمشک توهم عجیبی داشت.... کوه ها تو تاریکی می اومدند طرفم.... انگار تو کوه ها فرو می رم.... اما هرچی جلو می رفتم باز همونجا بودم....

سه روزه حرف نمی زنم....سه روزه نمی بینمشون... سه روزه ندارمشون....
فقط می خوابم و می خوابم.... می خوابم و می بینم... می بینم که یه عروسک مو فرفری دارم... می بینم که بوی کاج میاد.... می بینم که ون ام سر جاشه.... می بینم که یه گربه قهوه ای تو بغلم می خوابه... می بینم که چشمام آبی اند... آبی...آبی...
خواب می بینم که بیدارم و هیچ جا ترسناک نیست.... بیدار می شم و می ترسم.....
باز تاریکه... باز توهم دارم.... باز صدا میاد...
بوی کاج نمیاد... عودهام تموم شدن... بوی آهن میاد... کاش تو کوهها فرو می رفتم بعد اونجا پرِ کاج بود...
چشمام داره سنگین می شه...
دارم می رم به دنیای کاج ها....
.

13 comments:

Anonymous said...

moteasefam shoma aslan bidar nistid be nazaram shoma to khab faghat zendegi mikonin va bas

Anonymous said...

Not sure I understand
This role I’ve been given
Not sure I understand...

گاهي وقتا داشتن بعضي چيزا اينقدر بديهي مي‌شه كه نمي‌تونيم از دست دادنشون رو باور كنيم.

Anonymous said...

عزیزکم باید حواس نداشته مان را جمع کنیم...مسخره است نه؟! نمیدونم چی بگم بپا ادرس دنیای کاج هارو بهت اشتباه نداده باشند...مواظب خودت باش نازنین نادیده ام

Anonymous said...

Stay In Your Dreams Everynight.
Dont Let Anyone Steal Your Dreams.

Anonymous said...

man miBnam ke labeye ye sakhre rooberooye darre va posh be jangali istadeam ... parker fly e ghermez rangam dastame va daram europa ro tak navazi mikonam ... vali na az booye jangale baroon khorde khabari hast na az sedaye parande ... faghat booye boton o ahan ... ghoreshe ghalbe feleziye mashinha ... sedaye sadha adam ke B hadaf faghat parse mizanand va doroogh migoyand o bas ... vase hamine ke ke man az vagheieeyat motenaferam ...

Anonymous said...

بوي كاج مي آيد
بوي آزادي
مي خوهم تنها باشم

roni said...

بوی کاج میاد
بوی عید نمیاد

arash xak said...

baz to ghors masraf kardi?
:D

Anonymous said...

مرررررررررررررررررسی.....اینکه ادم یه همفریاد داشته باشه همیشه خوبه...

Anonymous said...

shabi...

Anonymous said...

bezar az jabeye sefide..(jasho nemigam,peidash mikonan)beporsam ke ina ke to migi..na na be hichi marboot nemishe..midooni chie? kash too kooha fooroo miraftamo oonja pore kaj bood..

Anonymous said...

bezar az jabeye sefide..(jasho nemigam,peidash mikonan)beporsam ke ina ke to migi..na na be hichi marboot nemishe..midooni chie? kash too kooha fooroo miraftamo oonja pore kaj bood..

Anonymous said...

bezar az jabeye sefide..(jasho nemigam,peidash mikonan)beporsam ke ina ke to migi..na na be hichi marboot nemishe..midooni chie? kash too kooha fooroo miraftamo oonja pore kaj bood..